Aan de Lustrumexcursiecommissie en mogelijke nakomers!

Home Forums Stammtisch Aan de Lustrumexcursiecommissie en mogelijke nakomers!

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by  Douwe van Hinsbergen 17 years, 4 months ago.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Karen
    Participant

Ook van mij natuurlijk iedereen nog de beste wensen!

Dan meteen door naar het volgende: wie denkt erover om na te komen bij de Lustrumexcursie en wanneer en hoe lang precies? Ik zit zelf te denken aan vier (misschien vijf) dagen doordeweeks in week 13. Voor mij wordt het moeilijker om weekenden weg te zijn, ivm trainingen. Maar heel misschien zou het eerste (Paas)weekend ook geregeld kunnen worden (dan het liefst vanaf 1e Paasdag).
    Verder: Lustrumexcursiecommissie, kunnen jullie zeggen, voor zover bekend, waar we welke dagen zullen zijn? Dan kan ik een beetje gaan zoeken naar mogelijke luchthavens en vluchten enzo.

Danku!

McBrown
    Participant

Waarde Karen, waarde leden,

Een aantal mensen heeft gevraagd of er een optie tot nakomen in de excursie kan worden opgenomen. Dit is mogelijk, en volgende week zullen we de definitieve data doorgeven. Voor nu kan ik de geinteresseerden melden dat we een optie in zullen bouwen om drie dagen excursie mee te pikken aan het eind: waarschijnlijk (boek nog maar even niet, volgende week meer nieuws) zal de nakomoptie bestaan uit een retourtje Antalya, 26e heen, 30e terug (dus 3 volle dagen excursie). Details van de route die we zullen aandoen zullen waarschijnlijk volgende week bekend zijn.

Voor hen die na willen komen: het is logistiek veruit het makkelijkst als u zelf even met de nakomers een huurauto regelt in Antalya en deze zelf bekostigt (uiteraard zult u dan niet aan het vervoer van de rest van het college bijdragen).

Groeten,

Het Organiserend Committee

Even nog in aanvulling hierop,

Karen, midden in de week komen kan natuurlijk, maar is logistiek bijzonder onhandig: we zitten dan een heel eind weg van luchthavens, dus dan zou je een autootje moeten huren in Antalya, en bijna een dag naar het noorden moeten karren. Van 26-30 zitten we binnen een paar uur rijden van Antalya, vandaar dat dat een handige nakomoptie is. Het definitieve programma zal ik volgende week even doormailen, hoewel locaties van hutten nog even op zich zullen laten wachten.

Groeten!
    Douwe

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.