*

Home Forums Stammtisch *

This topic contains 4 replies, has 1 voice, and was last updated by  admin 24 years, 2 months ago.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author

admin
    Keymaster

Dag meneer de Praeses en andere lezers en lezeressen.

Ik ben een anonieme bijna-polgerechtigde, want ik sta NU (incl. de 117e) op 29 !!! Ik zeg niet wie ik ben, want een soepele glans op het pollenregister en het tijdstip van een eerder berichtje op het BOARD, tonen direct aan dat ik Bouko heet…

Om de pullenkrasser te etteren en te laten stressen mbt het HEEL danwel KAPOT blijven (slechts 2 toestanden mogelijk, volgens die PIEF) van het glas, stel ik voor dat het PRECIES zo uitkomt, dat er voor SPESSART nog 1 ALVtje is waar ik keurig op tijd ben en gepast tot het einde blijf, zodat mijn 31 ste EXACT in de SPESSART valt. Ja, eigenlijk kan ik er ook nix aan doen, want ik heb er sinds mijn lidmaatschap slechts 1 gemist (toen lag ik nl. in het ziekenhuis, helaas).

Helaas, maar dwaas.

admin
    Keymaster

Overigens sta ik nu al op 33 ALV’s en ik heb nog steeds geen pol.

Het is een schande, heb ik daarvoor al zes jaar lang zitten ploeteren, blaten en manipuleren tijdens ALV’s?

Ook de vorige ALV heb ik met smart zitten wachten totdat mijn pol zou worden uitgereikt.
    Maar nee hoor, waarschijnlijk denkt het bestuur dat ik dat zomaar even was vergeten.

Het is maar dat ze weten dat het bestuur ook verantwoordelijk is voor het functioneren van de commissies: of het nu de lipidus-, pollen-, mateman-commissie of zangzaad is. Tegen de tijd dat het bestuur zichzelf wil dechargeren, grijp ik in en eis ik dat ze niet gedechargeerd worden alvorens ik mijn felbegeerde pol in handen heb.

Onderschat mij niet: In de loop der jaren heb ik vele vergadertechnieken opgepikt. Puntjes van de orde en motieformulieren zijn de meest bekende middelen om je zin door te drukken, er zijn nog vele andere…

Of ik krijg een pol de volgende vergadering, of ik ga in 5 zelf-opgerichte commissies zitten, die pas in het oneindige hun resultaten hoeven te presenteren!

Geacht bestuur grijp nu in! Roep niet dit onheil af over uzelf, uw opvolgers, hun opvolgers, misschien zelfs ooit uw eigen kinderen.

admin
    Keymaster

Hierbij een berichtje van een lid dat de vergadering vroegtijdig verliet. Ik zou graag zien dat er niets wordt toegevoegd aan mijn stand in het pöllenregister, n.a.v. de 117e alv.

>
    > Dag meneer de Praeses en andere lezers en lezeressen.

> Ik ben een anonieme bijna-polgerechtigde, want ik sta NU (incl. de 117e) op 29 !!! Ik zeg niet wie ik ben, want een soepele glans op het pollenregister en het tijdstip van een eerder berichtje op het BOARD, tonen direct aan dat ik Bouko heet…

> Om de pullenkrasser te etteren en te laten stressen mbt het HEEL danwel KAPOT blijven (slechts 2 toestanden mogelijk, volgens die PIEF) van het glas, stel ik voor dat het PRECIES zo uitkomt, dat er voor SPESSART nog 1 ALVtje is waar ik keurig op tijd ben en gepast tot het einde blijf, zodat mijn 31 ste EXACT in de SPESSART valt. Ja, eigenlijk kan ik er ook nix aan doen, want ik heb er sinds mijn lidmaatschap slechts 1 gemist (toen lag ik nl. in het ziekenhuis, helaas).

> Helaas, maar dwaas.

admin
    Keymaster

Heren toch,

Het hebben van een pul wordt in dit materialistische tijdperk zwaar overschat.
    %5BJe moet natuurlijk wel een pul hebben om zo’n uitspraak te doen :-) %5D

> Overigens sta ik nu al op 33 ALV’s en ik heb nog steeds geen pol.

> Het is een schande, heb ik daarvoor al zes jaar lang zitten ploeteren, blaten en manipuleren tijdens ALV’s?

> Ook de vorige ALV heb ik met smart zitten wachten totdat mijn pol zou worden uitgereikt.
    > Maar nee hoor, waarschijnlijk denkt het bestuur dat ik dat zomaar even was vergeten.

> Het is maar dat ze weten dat het bestuur ook verantwoordelijk is voor het functioneren van de commissies: of het nu de lipidus-, pollen-, mateman-commissie of zangzaad is. Tegen de tijd dat het bestuur zichzelf wil dechargeren, grijp ik in en eis ik dat ze niet gedechargeerd worden alvorens ik mijn felbegeerde pol in handen heb.

> Onderschat mij niet: In de loop der jaren heb ik vele vergadertechnieken opgepikt. Puntjes van de orde en motieformulieren zijn de meest bekende middelen om je zin door te drukken, er zijn nog vele andere…

> Of ik krijg een pol de volgende vergadering, of ik ga in 5 zelf-opgerichte commissies zitten, die pas in het oneindige hun resultaten hoeven te presenteren!

> Geacht bestuur grijp nu in! Roep niet dit onheil af over uzelf, uw opvolgers, hun opvolgers, misschien zelfs ooit uw eigen kinderen.

>
    >
    >

admin
    Keymaster

MWHOEUUUUUUUUUHHHHHH!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)

You must be logged in to reply to this topic.